momandad_16 hanımlar bayadır sezeryan dikişimde küçücük nokta kadar bi delik gibi bişey var altı üstü şişiyor ara ara kanıyor ve akıntı gibi bişey oluyor ve bu sanki büyüyor zaman geçtikçe iltihap mı kaptı acaba bayadır böyle bi oluyor bi iyileşiyor