6 aylık kızım. Bu zamana kadar uykusu düzenliydi. 2 gündür akşam 8de yatırıyorum her 15dk.da bir ağlatarak uyanıyor. 2 günde uyudugu toplam süre çok kısa. Ateşi vs yok. Gün içinde uykusuzluktan da cok mutsuz gergin :( bu aylarda böyle bir atak var mı? Yoksa sağlığıyla ilgili bir problem mi vardır?