Merhaba post acmistim eşim faranjit oldu banada gecti insallah bebegime gecmez diye ama maalesef bebegime bulasti ve hatta test yaptik coronaymisiz. Biz iyiyiz suan tam 1 haftada iyilestik ama bebegimin bugun 3.gunu ve atesi dusmuyor bogazi aciyor agliyor. Daha 5 aylik ek gidaya gecmedik ve benim sutum yok mamayla besleniyor. Lutfen bizim icin dua eder misiniz onu oyle gorunce cok uzuluyotum. Bian once iyilesmesi icin dualara ihtiyacimiz var bebegimin adi lina. Dualarimizda bizede yer verirseniz bu hastaligin ustesinden geliriz 😞