yorgunanne28 Kızlar bugun 2 ay 12 gunluk bebegm rotavirüs asısı oldu ben iğne sanıyodm, damlaymıs meger agızdan . Cocgm sürekli ağlıyor dus aldırdık olmadı cıktık arabayla gezdırıyoruz uyumadıda. Rotavirüs asısı huzurszluk yaptı mı sizde de ??
Bezelyem yorgunanne28 bence ilk doz bizde de yapmıştı. Doktora bunu söylediğimde olmaz öyle şey atak haftasından dolayıdır o demişti.
yorgunanne28 Bezelyem bizde Atak haftasındayız ama 4 gundur atak haftasndayz bu kadar huzursz degildi bncede asıdan oldu