anneyimben25 bizde ikiside var malesef :( laktoz intoleransı mukuslu kaka, gürültülü kaka, karın gurultusu vardı emerken 2 dakika emiyordu ağlıyordu meğersem şişkinlik yaptığı içinmiş anne sütünde laktoz olduğu için. Gaita testi yaptı doktorumuz relactaz kullandık geçti bunu gaz damlası olarak da veriyorlar bi deneyebilirsiniz bence. Bize çok iyi geldi inek sütü alerjsinide mama verme durumunda kaldım 5,5 aylıkken direk döktü deri testi yaptı alerji dr öyle anladık kilo alımı falan azalınca anlamıştık zaten