Nur234 Merhaba 2,5 aylık bebeğim var ve burnu baya baya küçük temizlemeye korkuyorum ama sanki tıkalı gibide . Siz temizlemeye ne zman başladınız
SeninAnnenBirMelektiYavrm Nur234 her Zaman yapabilirsin. Serumla temizleyip aspiratörle çekebilirsin cnm
Mamastuna Nur234 ilk tıkandığı anda, 1 aylık değildi daha, korkmayın temizleyin, eğer temizlenmezse nefes almada büyük sıkıntılar yaşar ve akıntı ciğere inebilir, serum fizyolojik ve çekme aparatı kullanıyorum
Smyy67 Nur234 doğdu doğalı yapıyorum şuan 6 aylık 😄 Hiçbir sakıncası yok hergün yapabilirsiniz demişti dokyptımuz
demirsmomm ilk haftasından beri temizliyorum, serum fizyolojik damlatın aspiratörle çekin gerekirse, mızıklanıp ağlayacak hoşlanmayacak ama onun iyiliği için. uykuları da daha kaliteli oluyor ☺️
Aslicatkin Nur234 1 aylık benımkı tıkandıgını hıssettıgm zamnlar yapıyorum Korkulcak bısey yok merak etme kısa kısa nefesler al bıde guzel ıslanması lazmkı temzlensın
Burceee İlk zamanlar ihtiyaç duymamıştık, tıkanmamıştı. Tıkandığını gördüğümüzde başladık. İki ay bir günlük, her gün temizliyoruz, her gün tekrar doluyor
birannebirmelek Nur234 doğduğu zamandan itibaren başlamıştım 7. Aydan sonra yaptırmamaya başladı 😂 sterimar Deniz suyu kullanıyorum şimdi oda çok güzel açıyor