Merhaba,aşı 2.ve 4. Ya da 3. Ve 5. Aylarda yapılıyor biliyorum. Bebeğim 3 ay 26 günlük. Şimdiye kadar özel gerekçelerle yaptıramadık ama süresi geçmediyse yaptırma imkanım var şuan. 3.ayın sonundayız belirttiğim gibi acaba 3ün bitmemiş oluşundan ötürü aşı yapılabilir mi yoksa artık 4.aya girmemize çok az kaldığı için süresi geçmiş mi oldu bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim