Asyatosumunannesiyim ayyy hemde nasıl aynı şeyler bizdede var, oyuncakları koyuyorum önüne biraz oynuyoruz kalkıyorum kahvaltı hazırlayacağım 5dk geçmiyor emekleyerek yanıma geliyor bağırıyor beni hep yanında istiyor, asla mutfakta birşey yapmamı istemiyor, günlük yarım saat çizgi film hakkı var sadece o zaman sessiz sessiz izliyor, bütün gün bağırıyor, ağlıyor, ben nereye peşimde, uykuları çok düzenliydi dün bexsero aşı oldu sabah 4de uyandı 5.30 da zor uyudu ve bugün uyumak istemiyor hiç hep mızmız hep ama dışarı gezmeye çıkarsak çok mutlu