Bebeğim 6 aylık henüz ayırmadım ama eşimle ayrı yatıyoruz bu konu beni çok üzüyor ne yapıcagımı şaşrdm aynı yere sıgmıyoruz eşimin alarmı fln çalıyor ses yapıyor çok sıkılıyorum bu duruma en doğru zaman ne zaman bilmiyorum kıyamam da ufak henüz ama ilerde zor olur diyolar