Biprensannesig Merhaba hanımlar fıssler marka duduklu temcere alacagım ama vitacuık mavı kırmızı falan yazıyor ozellıklerı nedır bilen varmı 4 kısılık bı aıleyız hangısını oneririrsiniz ??
Benisahtesevme2 Biprensannesig yazıyorum😀 Fısler al hıc korkma ıkı cızgısı var kademe olarak et pısırmek ıstıyoesan ıkı cızgı gormelısın sebze mercımek falan bır cızgı de altını KIs ve beş dakıka sonra kapat🌸
Cansuuu8 Biprensannesig ben de kullanıyorum çok memnunum biz 5 kişilik aileyiz ama ben 8 litre aldım almışken büyük olsun ne zararı var diye iyi lise büyük almışım oğluma ilik suyu kaynatırken çok iyi oluyor
Cansuuu8 Biprensannesig öncelikle çok çabuk pişiriyor kemikli eti 10 dakikada pamuk gibi yapıyor çorbayı 6 dakikada pişiriyor elim kolum resmen