Htcsmtklc Merhaba kızlar, 2.5 aylık oğlum var. 3 gün öncesine kadar sütüm vardı ama dünden beri gelmiyor. Oğlumda alerji olduğu için Pregomin as verdi doktor ama maalesef içmiyor. Sütüm yok mamayı içmiyor. Ne yapabilirim? Var mı bizim gibi olan?
Ftmsnny Htcsmtklc mamayı lezzetlendirmek için vanilya özütü karıştırıyorlar büyük marketlerde yasa starbucks gibi yerler satıyormuş sanırım
Semaburak Htcsmtklc aynı ğroblemi yaşıyoruz maalesef tadı berbat, stevya kullanıyoruz doktorumuz önerdi vanilya şurubu ve stevya ile içiyor ama çok iştahlı değil ek gıdaya başladık 4. Ayda mecbur kilo almıyor. Stevya yı eczaneden veya migrosdan bulabilirsiniz doktorum hiç zararı olmadığını çekinme koy diye söyledi stevya ağacının yaprağından yapılıyo 3 ölçek mama koyuyorsam bir ölçekde stevya koyuyorum
Dilaraa Htcsmtklc ben hep uykusunda içiriyordum ahh o zor günler. Pekmez koyup uykuda deneyin ne diyim bebekler hiç sevmiyor. Yada Vanilya veya limon aroması alıp onlardan katıp deneyebilirsiniz uyanıkken belki içer
Htcsmtklc Semaburak Benim doktorum da izin vermiyor hiçbir şekilde 😔Mecbur içireksin diyor. Ne zormuş alerjik bebek annesi olmak. Oğlum açlıktan ağlıyor ama yine de mamayı ağzına sürmüyor. Bu stresten sütüm de azaldı. Ne yapacağımı şaşırdım. Kahve dünyasından vanilya şurubu aldırdım. O olmaz mı acaba?
Semaburak Htcsmtklc ben katıyorum içine vanilya şurıbunuda maalesef çok zor ya oturup ağlafığımı bilirim bir ay hüç kilo almafı şimdide pek aldığı söylenemezde doktor yedir içirde nasıl yaparsan yap dedi bana 🤦♀️