minnosunannesi06 Kizlar bugun oglumu imminolojiye göturdum bagisiklik dusuklugu oldugu icin kan aldilar 4 tup 1 sonucu cikmis ANTI B POZITIF 1/64 bu nedemek oluyor nette baktim hastalik habercisi diyor korkuttu beni ciddinbieey mi oluyor buarafa oglum 32 aylik
Aeyna_1 Çok geçmiş olsun bizimde doktorumuz sık hasta olduğu için bağışıklık testi istedi bakalım ne olacak inşallah iyi çıkmıştır sonuçlar
minnosunannesi06 Peyker19 iga 27.5 igg 753 igm 58.7 Anti hbs 347.78 Boyle ciktim kuzum çok sukur bagisiklik kazanmış hepsi duzelmis dedi 1 yıl sonra tekrwr dusup dusmeyecegije bakacaklar bundan 6 ay önce baktıklarında asiri düşüktü oglum surekli hastaydı şimdi masllah oyle degil ilk gittiğimde doktor baba 2 yasa bağlıyoruz bu durumu demisti ozamanlar