Bebegim 54 gunluk gogus ucum yok diye yeni dogdugunda silikon uca alıştı daha sonra silikonu bıraktırıp memeye alıstırdım ama yeterli kiloyu alamayınca biberonla mama vermek zorunda kaldım mama+meme fakat suan emdiği halde agzının kenarı süt vs olmuyo doğmuyor ağlıyor büyük ihtimal memeyi emzik olarak kullanıyor yani emmiyor. Kaşık biberon aldım o şekilde de içmiyor ağzından akıtıyor tüm sütü deli olacağım nolursunuz yol gösterin fikir verinnn