Merhaba güzel anneler 🌸 Bebeğim 2 ay 28 günlük . bebelac gold maması kullanıyoruz, 2 saatte Bir 2 ölçek 60 cc mama içiyor fakat ayına göre ölçeğini yükseltmem gerekiyor ben arttırdığımda bebegim mamasını içmiyor sadece 60 cc’sini içiyor. normalmi yoksa doktoruna danışmalımıyım 🙏🏻✨