Nohutannesi Biricigm keşke ödemiş olanlara da bir güzellik yapılsa. Ödedim, ödeyeli bile yıllar oldu. Ama Yine de sevindim elbette
Biricigm Nohutannesi ben ödememiştim ama sanmıyorum öyle bişey olacağını. Üstesinden gelemezler çünkü
Nohutannesi Biricigm öyle tabiki. Neyse en azından şu andakiler rahat ederler. Ben mezun olali üniversiteden 9yil oldu. Odememek olmazdı zaten. Cok uzun zaman oncesinin borcu ve vergi dairesine devrediliyor ödemedikçe