Eymen75
Ve şunları da söyleyeyim size.
Birincisi Her çocuğun gelişimi farklı. Doktorunuz iyi diyorsa güvenin.
İkincisi daha ek gıda yeni geçmişsinizdir, daha neleri sevip sevmeyeceği net olarak belli olmaz.
Üçüncüsü de şimdi buraya gelip 2 aylık adına dönüyor diyenler olacaktır. Normal şartlarda ortalama 6-8 aylık arası bir çocuğun adına bakması beklenir artık 1 yaşına yakın veya 1 yaşında bir çocuksa adına bakmıyorsa o zaman şüphelenmelisiniz