Merhabalar , bebeğim anne sütü ile besleniyor. Bugün biberon ile süt vermeyi denedim. Biberonu ağzına alıyor 10 saniye sütü emiyor sonra ağzından atıyor. Biberona nasıl alıştırabilirim? Suluk ile süt vermeyi deneyin diyorlar ne kadar doğru sizce? Sonrasında memeyi almaz diye korkuyorum. Yardımcı olabilir misiniz