Kızlar idrarımı yaparken yanma, kasıklarda ağrı oluyor. Bide reglken kirletir ya insanı ara ara öyle oluyor.. Cumadan beri sürüyor bu normalde etrafımdakiler maydanoz suyu veya boş bol su iç maydonoz ye dendi denedim ama yok banamısın demiyor, Yani illa antipyotikle mi geçer geçen haftada rahatsızdm 1 kutu bitirdim bu haftada içsem ağır gelmezmi emziriyorum ya