Alyakussss Canlar 4 Ağustos ta randevunuz var. Çok ağrılı bir süreç diyorlar. Başınızdan geçenleri bizimle paylaşır mısınız?
Momonlyn Alyakussss Benlm kızımda bir sorun olmadı ve bir damla verdiler onu da kullanmadım. Suan 5 aylık ve hiçbir sorun yok çok şükür 😇
Sumeyraas Alyakussss görüntü olarak kötü ama ağrılı değil. Önden damla döküyorlar sonra göz muayenesi yapıyor doktor. Babası girmişti yanlarına. Görüntü olarak korkutucu gerçekten ama sonrasında bir sıkıntı olmuyor. Gözünde kızarıklık olabilir demişti o kadar
Tazeanne2504 Alyakussss agrılı bır surec degıl kesınlıkle kısa suruyor zaten damla damlatıyolar beklıyosunuz sonra kontrol korkacak bır durum yok ıcınızı ferah tutun
Pirayeada Alyakussss 6 kere gittik evet içeri aldıklarında bayağı çığlık atıyordu bebeğin göz arkasına baktıkları için çok üzülüyordum çok şükür geçti 2 aylıkken başladık 4 aylığa kadar gittik