2.bebişim gelicek ve ilk oğlumun adı kuzey şimdi ne koysam hiç bilmiyorum önerisi olan
Melekii utku 🤗 oğlum
Melekii oğlum olsa kesin Atlas koyardım ama Toprak,Edis,Ege,Milas bunlarda hoş
Melekii benim arkadaşım rüzgar koydmultı ilk oğluna ikinci oğluna da kuzey ismini verdi
Melekii Güney :)
Melekii ardıç 😊
Melekii biz Kutay koyduk oğlumuza Kuzeyle uyumlu derseniz eğer 😊