Busra0701 6 aylık oğluma sağlık ocağından Vegaferon kan damlasını verdiler. Bir süre kullandıktan sonra kustu ve bu ilacı çıkardı. Doktora söylediğimde Ferrum kullanmamı söyledi.. Kullanan var mı ? Ben Ocean Microfer damlasını araştırdım.. hangisi iyi sizce ?
25moonlight2021 Busra0701 ben sideferle başladım içeriği temiz olmadığı için ocran microfere geçtim. 7.ayda da ocean microfer saşeye geçtim damla da şeker olduğu için
Alparslanmomss Busra0701 ocean der susarım oğlum şişeyi görünce bile heyecanlanıyor çok seviyor hiç kabız yan etki yapmadı bizde
deniz_063 Busra0701 1-2 aydır kullanmıyoruz artık içmek istemiyo anlamadık bi anda istememeye başladı. bi zararını görmedim ama demiri bırsktıktan sonra huzursuzluk yaşadık onla bi alakası varmı bilmiyorum sadece zamanında vermeye özen gösteriyodum kabızlık sorunu fazla yaşamadık
Hndealnathn Kızıma doktorumuzun önerisiyle ocean microfer kullandım sorun olmadı d vitamini de ocean di.saglik ocağının verdiği hiçbir damlayı onermedi doktorumuz
Birkedibirbebekkkk Busra0701 microfer kullandik en basindsn beri. Acayip dusuk cikti degerleri. Sidefer kullaniyoruz iki aydir. Microfer kullanan bircok kiside demir degeri cok dusuk cikti direk sidefer kullan derim.
Alyaminel Busra0701 ferrum kullanıyorum biraz zor oluyor icirmesi ama yinede vermeye çalışıyoruz sağlık ocağının verdiklerini hiç kullanmadik