Merhabalar .. Biri 2 yaşında biri 10 aylık kızlarım var. Peş peşe oldukları için ve pandemi sürecine denk geldiği için ekstra bu fiyat artlarina da denk geldiği için sürekli evde geçirdiğim bir hayatım var ve şuanda kendimi tükenmiş hissediyorum sürekli ağlamak geliyor sürekli bı sinirlilik hali oluyor . Ücretsiz izindeyim . Kirada olduğumuz için ev sahibi artışlardan dolayı evi saticagini söyledi ve bizde ev alma kararı verdik . Aldık ama arabamızı falan sattık borca girdik falan. Şimdi yani beni gene bı eve kapalılık bekliyor . Bı yandan işe başlamak istiyorum bı yandan eşim çocuklara bak diyor . Ama borcta olduğu için sıkıntılı bi gecim olcak. Kayınvalidem ben bakarım çocuklara diyor . Eşim gitme diyo . Ben zaten aşırı bunaldım.. Sizce ne yapmam gerekiyor …