Gerekirse tv-telefon kalksın ortalıktan. Kendini yırtsın sıkıntı yok herşeyi en kolay unuttukları dönem 0-2 yaş. Otizm-Uyaran eksikliği kısmını da geçtim, biz bile kilitleniyoruz kalıyoruz diziye filme videoya, onlar ne anlasınlar. Kafalar oluyor karman çorman