Ben bebegim 4 aylikti tekrar kullanmaya başlanmıştım eski kullandığım antidepresan ilacimi. Şimdide kullaniorum ve emzirmeye devam hatta geceleride Bi tane eklendi onuda iciorum. Dideral ilk zmnlar kalp carpintim çok oluo diye vermisti antidepresan deil ama ritim düzenleyici sakinleşince onu biraktim