Feride11 benim bebeğim kolik bebekti şuan 3. Ayını doldurdu , ilk aydan itibaren kullanmadığımız gaz damlası kalması hiç bir işe yaramadı en son sab sımplex gaz damlasını kullanırken biogaia da aldım . Biogaia bağırsak florasını düzene sokmaya yardımcı oluyor , biri gaz damlası biri bağırsak flora düzenleyici , benim meğer ihtiyacım biogaia mış.. çoo memnun kaldım harika, alltan gaz çıkarmada bebeğe çok yardımcı oluyor