Bostancemel Bi tane activianın tamamını koyup mayalıyorum canım ben tam iyi oluyo 42 45 derece sıcalıktaki sütle yapıyorum taş gibi oluyo
Bostancemel Damla81 fırını az ısıtıyorum 5 dk mayaladığım kabı agzı açık koyup üzerine peçete kapatıyorum 6 7 saat sonra yine agzı açık üzerine başka prçete koyup dolaba koyuyorum 3 4 saatte öle bekletiyorum çok güzel oluyo