Merhaba hanımlar öncelikler hepinizin kurban bayramı mübarek olsun 🙏 bebeğim 2.5 aylık son 1 haftadır vücudunda döküntü,kızarıklık ve pullanma vardı doktora götürdük atopik dermatit olduğunu öğrendik kullandığımız bütün ürünler değişti baştan sona.saçlı derideki pullanma için ne ben birşey sordum ne de doktor birşey söyledi herhangi birşey kullanmak gerekiyor mu yoksa ılık su ile yıkamam yeterli mi ?