Selam güzel anneler, oğlum ve ben iki gün önce teste gittik, devlet Hastanesi’ne, doktorumuz İstanbul’da, biz Balıkesir’de tatildeydi ve Edremit devlet Hastanesi’ne test vermeye gittik, ben normal testimi verdim, oğlum 11 aylık olmak üzere, sadece agızından sürüntü alacağız dediler, bizde okeyledim, neyse gece oldu oğlum aşırı hasta bir bakayım dedim, eyvah ben pozitifim, oğlum negatif, hemen odaları ayırdık babası anneannesi ilgilendi, beni panik atak tuttu, uyuyamıyorum, doktorumuza yazdim sabah, aradı beni, nerde nasıl verdiniz dedi, bende söyledim, burundan sürüntü almadılar mi dedi, yok almadılar dedim, olmaz yanlışdir o test video atmıştım doktorumuza, kesinlikle covid dedi bebeğim için, yani demem o ki eğer covid testi yaptıracaksanız mutlaka burundan da aldırın, bizden kan isteyecekler diye gittik ama sadece ağızdan aldılar, çok pişmanım bebeğimi hasta hasta o kadar yol götürdüm, hastane baya uzak kaldığımız yere, gecikme olduğu için oğlum iki tane kortizonlu iğne olmak zorunda kaldı, nefesi çok daraldı, hava kullanıyoruz ayrıca alerji ilacı çünkü brosolit ye olduk malesef alerjik yapısı olduğu için, pedifen calpol ve augmentin kullanmak zorunda da kaldık, çok zor , çok kötü olduk babası sinir krizleri geçirdi resmen, ben beter oldum, covid bir yandan çocuk bir yandan, şimdi öksürük ve balgam atma derdimiz var birde hapşırık başladı, umarım nezleye çevirmez,