Oğlumun covid 5. Günü bugün, ilk 2 gün yüksek ateşi vardı sonra geçti hiçbir şikayeti yok dakat dünden beri hep uyumak ve yatmak istiyor. 2 dk oyun oynasa hemen kafasını biryerlere koymak istiyor. Uyku saatleri çok uzadı hep yorgun görünüyor. Bu normal mi? Keyfi yerinde oyun oynamak istiyor ama yapamıyor? Daha önceden tecrübeli olan anneler yardımcı olur musunuz çok üzülüyorum böyle gördükçe