Bayramın birinci günü eşimin teyzesine gittik bayramlaşmaya 8.9 gün geçti üstüne benim boğazımda bikaç gündür sadece gıcıklanır gibi hafif öksürük var bide bebeğimde dün den beri düşmeyen ateşi var 37,5 39,5 arası gece sabaha kadar acildeydik 9 aylık ilk defa bu kadar ateslendi bebegim bugün öğrendikki eşimin teyzesi covid pozitif ama belirtisi yok aradan 8.9 gün geçti biz hatta bebegim covid olabilir miyiz bende pek belirti yok tek boğazım gıcıklanıo fakat bende gezdim üşüttüm dondurma vs yedim yani ay bilemedim ki sizce ?