Adet tarihimi unuttum ne zmn olduğumu ama simdeye kadar cokton olmaliydim genellikle hep ayın ortasında olurum ayın ortasinda olduğumu biliyorum ama hangi gün olduğumu bilmiyorum simdeye bitmiş olmam gerikoyu eminim adetimin geciktiğine ama kaç gün gecikti onu bilmiyorum test aldım 2 tane yaptım ikisindede silik çizgi çıktı birine 3 damla damlattim biriene 5 damla ikisindede aynı sonuç verdi hamilemiyim değilmiyim anlamadım benim gibi bu durumu yaşayan ![(varmi