Kuzeyim26 Doğduğunda 13 olan değeri bugün 8 e kadar düşmüş doktor fermix yazdı erken başlayalım dedi. Kullanan yada başına gelen var mı bende de kansızlık var bu arada sende varsa bebeğindede olur dedi