Kızlar benm gibi okulu tamamlamak isteyip yarım bırakıp kaydı silinenler af gelmiş 1 ay içinde başvuruları alacaklar haberiniz olsun bu arada ben lisans tamamlama yapıyordum ilgilenemedim bir bakayım dedim ne göreyim artık dgs sınavı ile aöfde lisans tamamlama yapılıyormuş çok üzülmüştüm 4. Sınıftayım çünkü ogrendimji af gelmiş sizinde habern olsun