Betul-08 hemde nasıl şişer canım ben cok korkmuştum resmen ayaklarım ayak bileklerim benım degılmıs gıbıydı cok aşırı şişti spinal sezeryan sonrası oldu benımde . Ama nırmalmıs oluyormus yani . Ayaklarımı geceleri yukarıda tutuyordum yastık yardımıyla biraz iniyordu ayağa kalktığımda tekrar oluyordu . Sıcak soğuk su uygulamaları vs herseyı yaptım gecmedı. Kendılıgınden gecıyor canım benım 10 güne yakın sürdü sonra birden kayboldu geçti . Korkma yanı normalmıs gecıyor .