Maviii30 Doğumdan 6 ay sonra devam edebilirsin dedi gittiğim merkez 8.5 ay oldu doğum yapalı ama kararsızım anne sütü alıyor bebeğim bi zararı olur mu acaba diye içim rahat etmiyor.
mavilimorcicek41 Maviii30 benim lazere gittiğim klinik emzirme bitmeden gelme tüyler bitmez boş yere para verdiğinle kalırsın dedi şimdi 2.bebeğe hamileyim emzirme bittiği gibi gidicem
ddm-tekin Maviii30 6. Ay devam ettim anne sütünü etkileyecek hiçbir yanı yok çünkü bizzat doktorumla görüştüm ve öyle devam ettim içiniz rahat olsun 🌸 6 ay bekle demelerinin nedeni de hormonların düzene girmesi
Maviii30 Hakcjrks evet rahatlığını hamileliğimden itibaren yaşadım ama yarım kaldığı için devam etmek istiyorum bende
Hakcjrks Pasa27 tamamen kesinlikle bitmiyor ama azalıyor hafifliyor zaten seanslarımız bitse bile sene içinde 2,3 kere atışa gitmeniz lazım kıl kökünüzle de alakalı biraz
Maviii30 ddm-tekin teşekkür ederim cevabınız için bizim de bu ay kontrolümüz var bende doktorumuza sormayı düşünüyordum 😊
mavilimorcicek41 Maviii30 hamileyken az da olsa tüylenme oldu çok memnundum lazerli halimden çokta rahat geçti hamilelik dönemim ve yeni evlilik dönemim yine olsa yine koşa koşa giderim
Maviii30 mavilimorcicek41 kesinlikle öyle yaa bende iyi ki başlamışım diyorum. Hamileyken tüylenme yeniden olduğunu duymuştum da emzirirkende olması ilginçmiş