EsraKerimm mthnflzr adetim bitti ertesi gün beraberlik oldu. Sadece o zaman ama eşim in sonra işleri oldu evde durmadı pek . Adetten hemen sonra hamilelik olır mu bilmiyorum çok korkuyorum
Merveeiboo Merhaba, ella da gecikme yapıyor aynı şeyi bende yaşamıştım doktora gdip kan faln vermştm negatfti doktor adet söktürücü hap verdi içmemin 6. Gnünde gelmşti😇
mthnflzr Merveeiboo yaa gerçekten mi?? Benim 25 gün gecikti, tarlusalı bitirmemin de bugün 5. Günü hala bi şey yok :( sizin kaç gün gecikmişti? Hatırlıyor musunuz? :(
Merveeiboo mthnflzr tam olarak hatrlamıyorm yaama 1 hfta falan gecikmişti sanırım benim bende ilk sizin dediğinz ilacı içmştim ama yine gelmemişti hastaneye gittiğimde doktor farklı yazdı onu içince geldi
mthnflzr Merveeiboo bende pazartesi gideceğim randevu aldım.. bugün tekrar kan versem mi acaba diyorum?
Merveeiboo mthnflzr ben her geckmede korunduğmz halde korkuyorm ynede😂😂 doktorum emzirdiğim için gecikmeler olabilir çok normal demşti emziriyorsanız ondan da olabilir 😇