Merhabalar bebeğim 10 aylık ve çalışmaya başlıcam annem bakıcak ve ek gıdaya rağmen emiyor biberon hiç almadı doğduğundan buyana öğürüyor sütü başka şeyle versemde emmek istiyor siz böyle durumda ne yaptınız 😢😢😢😢😢 ben napıcam beni arar diye korkuyorum