Merhaba kızlar. Oğlum 2 yaşına girecek eylülde. Kreşe vereceğim inşallahh. Evimizin dibinde kreş açıldı çok şanslıyım😃😍 şimdi ben hem çalışıp hemse ön muhasebe kursuna yazılacağım. Sizce meb mi yazılim yoksa özel mi iyiii. Bide zor mu kızlar. Aranızda muhasebeci olan vardır.