Abide91 Mommmyyyy evet keşke bilsek ama doyuyo demekki canım nasıl bı huzursuzlugu falan var mı ? Seninkinin kilosu bence iyi tabi doktorunuz ne diyo oda önemli bide 1 yaşta kan tahlili falan oldunuz mu peki ?
Mommmyyyy Abide91 hayır Bi huzursuzluğu filan yok. Doktora da gidemedik pazartesi gidicez ancak randevu bulabildim kan tahliline baktırmadik daha. Ama kan ilaciyla d vitaminini kullanıyorum
Beyaz16 Mommmyyyy valla aynı durumda benim oğlum da . Yoğurt dahi yemiyor sadece emmek istiyor bu da beni üzüyor 11 ay 6 günlük . Diş çıkarıyor diye böyledir inşallah
Mommmyyyy Beyaz16 sadece bu aralar böyleyse diş dönemi olabilir. İnşallah öyledir geçicidir. Bizim en başından beri böyle