Merhabs arkadaşlar bebeğim bugün 5 günlük dün kontrolde doktor sarılık olduğunu söyledi kan verdik 15.2 çıktı doktorda 14 olmasını en fazla isteriz dedi hastanede yattık dün gece bugün çıktık 2 saat arayla 6 saat ışın verildi . Sabah kontrol de tekrar Kan almadı doktor ama azaldığını pazartesi kontrole gelmemizi söyledi tekrardan. Ama herkesin dediği gibi bebeğim uyanmak bilmiyor 😞 uyanmayinca da memeyi tutmuyor. Ayak altına pıt pıt vurmak, ıslak pamukla vücuduna dokunmak herşeyi yapmama rağmen uyanmiyor. Doktor mama vs onermedi. Bol bol 2 saatte bir emzir dedi . Ama emmiyor yardım lütfen 🙏