Yigitturk bende ilk bebegmdd oyle yalnız hıc bır sey yapmıyordu suan 2 bucuk yasnda hala da yalnız oynamayı sevmıyor işlerimi bebegımı uyuttktan sonra yapıyodm mecburen 9 aylıkken yanlıs hatırlamıyorsam günde 2. Kez falan uyuyordu sanırım uyuynca bende işlerimi halledıydm