Yigitturk ben bebeklerimize bile bile zarar verilmesine karsiyim. Eger ki durmuyorsa siz basinda durup isinizi birakmalisiniz. Malesef ki bir bebek kolay buyumuyor ve biz anneler olarak bu sorumlulugu kabul ederek dunyaya getiriyoruz zaten. Yablis anlamayin beni ama kayinvalide ona zararli birsey yapsa herkes saha kalkar buda sizin bebeginize yaptiginiz zarar.
Oyalama konusuna gelincede oyuncaklara odaklandirin tvyi hic acmayin. Belki ilk asamada alisana kadar zorlanir sorun cikarabilir sakinlikle yaklasin bi sure sonra oyuncaklar ilgisini cekmeye baslicaktir yapacak hicbirsey bulamayinca.