Kdry07 Kızlar 7+3 günlük hamileyim cumartesi ağırlarım olunca test haptık kan testi crp 14.40 çıktı bundan tam iki ay öncede 8.8 çıkmıştı sizce neden olabilir neyden olduğunu nasıl anlarız basına gelen varmı doktor antibiyotik verdi onu kullanacağım
Saresi Kdry07 benim hamileliğimde de hep yüksekti. Enfeksiyon hastalıklarına da gittim 5in altına hiç düşmedi. En son takip etmeyi bıraktık. Doktor belki de senin normalin Budur dedi. Romatizma gibi hastalıklar yüzünden kanda 5in altına düşmüyor olabilir dedi. romatizmam var benim
Irmakprensesinannesi Kdry07 valla 32 haftalık Ken yaşadım crp yuksekligini enfeksiyon var dedi doktor antibiyotik kullandım ama meğersem geçmemiş 33+0 haftalık erken doğum oldu ne yzkki benim doktorum ihmal etti crp yi sakin ihmal etmeyin başla bir doktora hatta gidin önlem amaçlı
Kdry07 Saresi benim iki Ay önce de 8 çıkmıştı aile hekimi bana da romatizma ile ilgili bi değer demişti dizlerim genelde uyusuk ağrır ve annem de iltihaplı eklem romatizması var ama ben hiç gidip baktırmadım romantizma belki bende de var. Bilmiyorum ondan belli de
Kdry07 Irmakprensesinannesi doktor ilaç verdi zaten canım İHmal etmeyelim önlemimiz alalım dedi ilaçtan sonra tekrar gideceğim kan için ve dahiliye doktor da bi gideceğim ayrıntılı baktırmak için