Bu sabah boyun tutulmasıyla uyandım ne çocuğumla ilgilenebildim nede ev işi hemen anneme geçtim ağrı yok fakat aniden kramp giriyor bağıttırır derecede kafamı oynayamıyorum ne sağa nede aşağıya bengay sürdüm kas gevşetici içtim en son yakı yapıştırdı annem yok fayda etmedi yaşayan varsa ne yaptınızda geçti hemen 😭