Prensesannesi1234 Kızlar sezeryan olalı 13 gün oldu normalde az az oluyordu kanamam ama bugün daha yoğun oluyor peşim doluyor sanki normal mi sizce korktum tedirgin oldum 😔😔
Mrymrn Prensesannesi1234 bazen az gelir kesildi sanarsın bazende cok fazla gelir yolunda gitmeyen birseyler olduğunu düşünürsün yani normal cnm telaş etme hatta bitmesine yakın daha fazla gelir ağrın yoksa sorun yok diye biliyorum
Fs10 Normal canim benimde aynı olmuştu. İlk 3 günden sonra azaldı sonra birden arttı hiç anlamıyordum 15 dakikada pedden taşıyordu. Oturduğum yere çıkıyordu resmen farketmiyordum. Sonra yavaş yavaş azaldı yine korkma yani
Prensesannesi1234 Fs10 ayyy cok rahatlattiniz allah razı olsun😘😘 Mrymrn yok agrim falan cok şükür Çok sagolun😘
Ebru_91 Kizlae bende bisey sorcam 38 gun oldu sezeryan olali kesik yerinizde hic kirmizili oldu mu benim arar ara belirginlesiyor 1 cm kadar ucu kiemizi oluyor