Merhaba hanımlar. 1 aylık bir bebişim var. Emziriyorum ama geceleri yatmadan mama veriyorum. Fototerapi gördügümüzden dolayi kiloda gerideyiz. Toparlamak istiyorum. Hipp kullaniyorduk ama sanki gaz yapiyor gibi geliyor. Aptamil’i kullanan deneyen var mi acaba?