cigdemkrkmz Bebeğim 4aylık olacak yavaştan kavanoz mamalara başlasam mı diyorum. Araştırdım 4ayın sonunda verilecek kavanoz mamalar varmış kullanıyor musunuz siz nasıl ? Hem emzirip gecede bi kez aptamil veriyorum yavaş yavaşta günde bikaç çay kaşığı şeklinde versem mi?
Zormama cigdemkrkmz cok erken degil mi? Zaten 4 aylik emziriyorsaniz ek gida icin erken zaten, 5.ayi tamamladiktan sonra evde kendiniz hazirlayip verseniz daha saglikli olur
Guledanur cigdemkrkmz kavanoz mama yerine el yapimi mama yapıp verin daha faydalı olur tatlandırıcı ve şeker bakımından çok yüksek çocuğu hiçbir faydası yok onun yerine sizin yapacağınız pureler çorbalar et suya kemik suyuna yapılan şeyler daha faydalı he verebilirsiniz ilerleyen zamanlarda 6. Ayından sonra bende vermiştim dış çıkarma döneminde hcbirsey yemediğine yada dışarıda Ogan öğünü yokken yemeğe hazır mama verdim ama oani kurtarmak için ve çocuk eğer kavanoz mamaya alışırsam ileride sizin yaptığınız yada ev yapımı olan şeyleri istemicektir yeme reddi oluyor yakın bir tanıdığımda oldu için söylüyorum tavi tercih sizin
SeninAnnenBirMelektiYavrm cigdemkrkmz canım kavanoz mamaların içinde zaten sebzeler oluyor yada meyveler. Onları evdede yapabilirsin. Zaten onlar karışık oluyor. Senin önce tadim yapman gerekiyor teker teker. Mesela patates haşlayıp verin 3 gün sonra havuç sonra kabak… Ama 4 ay için çok erken doktor onayı olmalı. Kavanoz mamalarında 4 ay yazmasının sebebi satış amaçlı.
Fatimaafr Bence çok erken bir ay daha bekleyip patates, havuç, kabak gibi sebzeler ile tadımlara başlayabilirsiniz. Ama kavanoz mamalar bana pek sağlıklı gelmiyor yine size bilirsiniz tabi
cigdemkrkmz SeninAnnenBirMelektiYavrm eşimin halası gelmiştide yavaştan başla sen daha iyi toparlar dedi doğum kilosu düşük doğduğu için