
Merhaba kızlar. 3 gün önce kızım gece çok ateşlendi daha önce de 2 kere idrar yolu enfeksiyonu olup hep ateş ile belirti vermişti yine şüphelendik ve acile gittik idrar testi yapmadı doktorumuz boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik başlayalım idrar yolu enfeksiyonu da olduysa ona da iyi gelecektir dedi ve eve geldik. Ateşimiz ilaçları kullanmaya başladıktan sonra ilk gün düşmedi ikinci gün kızımın bacaklarında küçük küçük bişeyler belirdi ilk sinek ısırığı sandık ama çoğaldı hemen acile gittik ve el ayak hastalığı olmuş dendi. Dilinde de aft çıktı hiç bişey yemiyordu. Bir şurup ve aft için ayrı bi şurup verdi karadut önerdi. Ama 2 gündür azalmak yerine çoğalıyor gibi ve sanki üstü sulu sulu geldi bana daha önce başına gelen var mı nasıl geçer nasıl bir süreç ?