Ne kadar içiyorsa o kadar verin takibini yapın fazlasını kusar zaten o şekilde ayarlayın cc sini çünkü düşünün ki emziriyorsunuz ve çocuk 90 mı içiyor 120 mi onu ölçemezsiniz Tabiki benim doktorum 90 diyodu ben 150 veriyordum anca doyuyordu bebekten bebeğe değişir o yemeyi seviyorlar napalım her birey bir değil kimi az yer kimi çok ben takılmadım yediğine