basaksahinx Atak dönemleri bebekten bebeğe göre çok değişiyor. Biz 4.ay atağının 1 haftalık kısmını ağır atlatmıştık biraz. Diğer günlerde sadece gün içerisinde ki huysuzluğu vardı. Size sadece şunu söyleyebilirim ki, siz stres yapmayın. Bebeğinizin ne kadar huyuna giderseniz o kadar kolay geçiyor. Bu 4.ay atağı ve diğer tüm ataklar için geçerli.
Mesela şuan oğlum hem uyku gerilemesi döneminde, hem atak döneminde, hemde üst dişlerini çıkarıyor. Uykuları sürekli bölündüğü gibi birde sabaha karşı 4-5 buçuk arası uyanıyor 🥲 İlk bi kaç gün ben çok zorlanmıştım, şimdi her sabah erken kalkacağımızı biliyorum. Alışkanlık edinmemesi için 6-6 buçuğa kadar yatağından çıkarmıyorum, konuşmuyorum sadece yanında uzanıyorum. Hepsi bir süreç ve hepsi geçiyor, geçecek. En başta bunu bilir ve düşünürseniz daha iyi olur. Siz ne kadar stres yaparsanız bebeğinizde o stresi hissettiği için o kadar zor oluyor